Календарь событий

Июнь 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2

Погода

Дитячо-юнацький пригодницький квест

Church 3Дитячий квест - це найкраща розвага для дітей, адже це рухлива гра, тим більше, що в кінці їх чекає подарунок. Будь-яка дитина буде в захваті від можливості щось шукати і долати перешкоди в гонитві за пригодами. У вільній і розкутій атмосфері на природі квести допомагають дітям спілкуватися і більше пізнавати один одного, вчать бути дружніми і працювати в команді.

На дітей чекають захоплюючі спортивні, дотепні і таємничі гонки, де потрібно проявити сміливість і кмітливість, розум і креативність і вміти організувати команду, вибрати правильний і чесний шлях до перемоги. Завдяки квесту діти активно проводять час, розвиваються і отримують нові емоції і певний досвід у вирішенні різноманітних проблем.

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відкритий дитячо-юнацький квест «Розпочни весну активно»

1. МЕТА І ЗАВДАННЯ
Метою проведення квесту є розвиток туризму серед дітей та юнацтва, як засобу всебічного розвитку, формування здорового способу життя, залучення молоді до занять спортивним туризмом у різних напрямках.
Головними завданнями квесту є:
- пропаганда туризму як здорового способу життя
- популяризація спелеології серед учнівської молоді
- підвищення туристської майстерності учасників квесту
- підвищення рівня безпеки проведення туристських змагань, експедицій, походів
- визначення найсильніших команд та учасників

2. МІСЦЕ ТА ЧАС ПРОВЕДЕННЯ
Квест проводиться 07 березня 2016 р. на базі ХСК «Атлантида» (с. Завалля, Кам'янець-Подільський р-н, Хмельницька обл.). Нарада представників команд відбудеться 06 березня 2016 р. о 17.00. Старт квесту 07 березня 2016 р.о 10.00.

3. КЕРІВНИЦТВО КВЕСТУ
Загальне керівництво квесту здійснюють:
- т/к «Время не ждет», м. Київ
- ХГО «Спелеологічний клуб «Атлантіда»
- проведення та загальне керівництво покладається на суддівську колегію (далі СК) змагань

4. УЧАСНИКИ КВЕСТУ
До участі допускаються команди туристських спортивних клубів, секцій туризму, організацій, навчальних закладів та ін., що мають досвід роботи з загально туристським спорядженням, картами, компасом. Вік учасників квесту – 8-15 років. Кількісний склад команди – 4-6 осіб.
Всі учасники на період проведення квесту в обов'язковому порядку повинні бути застраховані від нещасного випадку.

5. ПРОГРАМА КВЕСТУ
Квест проводиться згідно «Правил змагань з техніки спортивного туризму України», Положення про квест та умов (додаток 1).
Квест проводиться на дистанції з елементами орієнтування, пішохідного туризму, спелеології. Старт та фініш сумісні.
Розклад змагань:
06 березня 2016 р.:
17.00-18.00 – нарада представників команд
07 березня 2016 р.:
08.30-09.30 – робота мандатної комісії, перевірка командного спорядження
09.30 – відкриття змагань
10.00 – старт команд
17.00 – фініш команд
18.00 – закриття змагань, нагородження переможців

6. УМОВИ РЕЄСТРАЦІЇ, ДОПУСКУ УЧАСНИКІВ ТА ФІНАНСУВАННЯ
До участі у квесті допускаються команди, що пройшли мандатну комісію. В день проведення квесту до мандатної комісії, але не пізніше 09.30 год. команди подають заявки до ГСК, яка виконує функції мандатної комісії такі документи:
- іменну заявку на участь у змаганнях за встановленою формою (додаток 2)
- свідоцтво про народження та його копію
- медичний страховий поліс або поліс від нещасного випадку

Попередня реєстрація здійснюється до 01 березня 2016 р. на електронну адресу Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.. Попередня реєстрація є згодою всіх учасників команд з умовами квесту.

Команди повинні мати усе необхідне спорядження для участі у квесті, відповідно до умов проведення квесту (переліку необхідного спорядження).

Витрати пов'язані з організацією та проведенням квесту відбуваються за рахунок стартових внесків учасників команд.

Для команд, що здійснили попередню реєстрацію до 25 лютого 2016 р. стартовий внесок за кожного учасника команди складає 170 грн., для команд, що зареєструвались та сплачують стартовий внесок після 00.00 год. 26 лютого 2016 р. складає 200 грн.

За рахунок стартового внеску покриваються витрати пов'язані з організацією квесту, нагородження переможців та учасників.
Витрати, пов'язані з участю команд у квесті здійснюються за рахунок навчальної організації або за власні кошти.

7. ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ ТА НАГОРОДЖЕННЯ
Переможцем вважається команда, яка за найменший час знайшла цільовий предмет та отримала найменшу кількість штрафних балів.
Команди, що посіли І-ІІІ місця нагороджуються цінними призами.
Організаторами та спонсорами можуть бути засновані додаткові призи в різних номінаціях.
Команди, що не прибули на КП «Фініш» в межах заданого часу в заліку участь не беруть. Іх результат публікується після результату залікових команд. Протести на рішення суддів або на дії інших команд, якщо вони суперечать даному Положенню приймаються ГСК в письмовому вигляді не пізніше 30 хв. з моменту оголошення попередніх підсумків.
Рішення ГСК пов'язані з питанням безпеки, скасування змагань, зміна на дистанції або окремих етапів, перерва в проведенні квесту, неточності картографічного матеріалу не можуть бути приводом для протесту.

8. ЗАХИСТ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Організатори мають право дискваліфікувати будь-яку команду, яка буде помічена в недбалому ставленні до природи.

Більш детальні умови проведення квесту дізнайтесь за тел.: 067 377 23 91 Сиротенко Наталья


ДАНЕ ПОЛОЖЕННЯ Є ОФІЦІЙНИМ ВИКЛИКОМ ДО УЧАСТІ У КВЕСТІ

 

Незарегистрированные пользователи не могут оставлять комментарии!
Войдите на сайт под своим логином, либо зарегистрируйтесь!

Контакты

ХСК «АТЛАНТИДА»

тел. 067 999 2 777
тел. 096 355 1 255
Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

Форма входа

Нравится наш сайт?

Очень нравится - 69%
Отлично - 16.4%
Нормально - 5.2%
Так себе - 3.4%
Не нравится - 0.9%
Плохо - 5.2%

Всего голосов:: 116
Голосование по этому опросу закончилось

Наша кнопка



нажми и увидишь
код нашей кнопки:

Rambler's Top100

счетчик посещений